Werd jouw stage bevestigd? Fijn! Vooraleer je effectief van start kan gaan, moet je nog een aantal zaken met ons regelen.

Let op: de info op onze website wordt regelmatig aangepast. Kijk dus altijd kort voor je start aan je stage nog na wat er nieuw is, ook als je al stage hebt gelopen in AZ Sint-Maarten. Zeker rond coronamaatregelen verandert de informatie soms snel.

Stuur ten laatste twee weken voor je start* onderstaande documenten in PDF-formaat (foto’s worden niet aanvaard) samen in hetzelfde e-mailbericht naar de stagecoördinator (stagelopenbij.azsintmaarten [at] emmaus.be). Wanneer we niet tijdig in het bezit zijn van deze documenten, word je niet toegelaten tot de stage.

*Deze termijn wordt verlengd met de duur van eventuele vakantie-, feest- en/of brugdagen tijdens de periode van twee weken voorafgaand aan jouw start. Start je tussen 1 juli en 15 september? Ook dan zal de deadline verlengd zijn. Bespreek deze tijdig met de stagecoördinator van het ziekenhuis, zodat je zeker zonder problemen van start kan gaan.

  • Formulier voor gezondheidsbeoordeling: dit verkrijg je via je school en wordt uitgereikt door een arbeidsgeneesheer, tenzij dit volgens de werkpostfiche niet verplicht is. Voor elke nieuwe stageperiode moet je dit opnieuw insturen. 
  • Stagecontract: volledig aangevuld en ondertekend door je school en jezelf (en je ouder/voogd als je minderjarig bent), tenzij je school een raamovereenkomst met ons heeft afgesloten. De gegevens die je school nodig heeft om het contract op te stellen, worden bezorgd bij de bevestiging van de stage.

Identiteitskaart inlezen

Wie voor het eerst op stage komt in AZ Sint-Maarten moet ten laatste twee weken voor de start van de stage zijn identiteitskaart laten inlezen. Dat is nodig om je identificatiebadge aan te maken. Zonder deze badge kan je niet starten.

Afspraken geldig t.e.m. 10 februari 2023

Je laat je identiteitskaart inlezen aan de balie van onze personeelsdienst, route 437, tijdens onderstaande openingsuren. Een afspraak maken is niet nodig.

  • Dinsdag: 13.30 tot 16.30 uur
  • Woensdag: 8.30 tot 12.30 uur
  • Donderdag: 8.30 tot 12.30 uur
  • Vrijdag: 8.30 tot 12.30 uur

Opgelet: de personeelsdienst is gesloten:

  • Op feestdagen
  • Tussen kerstmis en nieuwjaar

Hou je identificatiebadge na afloop van elke stage goed bij. Je zal deze opnieuw gebruiken bij elke volgende stage die je loopt binnen AZ Sint-Maarten, ook in latere jaren.

Nieuwe afspraken - geldig vanaf 13 februari 2023

Je laat je identiteitskaart inlezen aan de studentenbalie tijdens onderstaande openingsuren. Een afspraak maken is niet nodig. Je vindt de studentenbalie op route 437 in het bureel HR naast de personeelsdienst.

  • Maandag: 9 tot 12.30 uur (Opgelet: maandag 13 februari uitzonderlijk nog gesloten)
  • Donderdag: 13.30 tot 16.30 uur
  • Vrijdag: 9 tot 12.30 uur

Op onderstaande data kan je ook op woensdagnamiddag langskomen tussen 13.30 en 16 uur:

  • 8 maart
  • 26 april
  • 10 mei

Opgelet: de studentenbalie is gesloten:

  • Op feestdagen
  • Tussen kerstmis en nieuwjaar

Hou je identificatiebadge na afloop van elke stage goed bij. Je zal deze opnieuw gebruiken bij elke volgende stage die je loopt binnen AZ Sint-Maarten, ook in latere jaren.

Liep je al eerder stage binnen AZ Sint-Maarten?

Bezorg ons dan opnieuw een kopie van een geldig formulier voor gezondheidsbeoordeling, ten laatste twee weken voor de start, samen met de vraag tot heractivatie van de toegangsrechten op jouw identificatiebadge. Indien van toepassing voeg je ook een nieuwe stageovereenkomst toe.

Administratie klaar?

Dan is het tijd voor je praktische voorbereiding!

Interessante pagina's