Overslaan en naar de inhoud gaan
identificatiebadge opent deur in AZ Sint-Maarten

Fijn dat je start in ons ziekenhuis! Zorg je ervoor dat de administratie in orde is?

Checklist

  1. Stuur de nodige documenten in: formulier voor gezondheidsbeoordeling en getekend stagecontract
  2. Laat je identiteitskaart inlezen in het ziekenhuis.

Breng dit ten laatste twee weken voor je start in orde. Deze termijn wordt verlengd met de duur van eventuele vakantie-, feest- en/of brugdagen tijdens de periode van twee weken voorafgaand aan jouw start. Start je tussen 1 juli en 15 september? Ook dan zal de deadline verlengd zijn. Bespreek deze tijdig met de stagecoördinator van het ziekenhuis, zodat je zeker zonder problemen van start kan gaan.

1. Nodige documenten insturen

Wanneer we niet tijdig in het bezit zijn van deze documenten, word je niet toegelaten tot de stage.

Hoe?

  • ten laatste twee weken voor je start
  • in pdf-formaat (foto's worden niet aanvaard) in één e-mailbericht
  • naar de stagecoördinator via stagelopenbij.azsintmaarten [at] emmaus.be (stagelopenbij[dot]azsintmaarten[at]emmaus[dot]be)

Welke documenten?

  • Formulier voor gezondheidsbeoordeling: dit verkrijg je via je school en wordt uitgereikt door een arbeidsgeneesheer, tenzij dit volgens de werkpostfiche niet verplicht is. Voor elke nieuwe stageperiode moet je dit opnieuw insturen. 
  • Stagecontract: volledig aangevuld en ondertekend door je school en jezelf (en je ouder/voogd als je minderjarig bent), tenzij je school een raamovereenkomst met ons heeft afgesloten. We gebruiken hiervoor de documenten van de school. De gegevens die je school nodig heeft om het contract op te stellen, worden bezorgd bij de bevestiging van de stage. Volgens het stagecontract ben je er als stagiair aan gehouden om het arbeidsreglement van het ziekenhuis na te leven. Dat kan je hier raadplegen.

2. Identiteitskaart inlezen

Wie voor het eerst op stage komt in AZ Sint-Maarten moet ten laatste twee weken voor de start van de stage zijn identiteitskaart laten inlezen. Dat is nodig om je identificatiebadge aan te maken. Zonder deze badge kan je niet starten.

Hou je identificatiebadge na afloop van elke stage goed bij. Je zal deze opnieuw gebruiken bij elke volgende stage die je loopt binnen AZ Sint-Maarten, ook in latere jaren van je opleiding.

Bereikbaarheid studentenbalie 

Je laat je identiteitskaart inlezen aan de studentenbalie tijdens onderstaande openingsuren. Een afspraak maken is niet nodig. Je vindt de studentenbalie op route 490.

  • Maandag: 9 tot 12.30 uur 
  • Donderdag: 13.30 tot 16.30 uur
  • Vrijdag: 9 tot 12.30 uur

Op deze data kan je ook op woensdagnamiddag langskomen tussen 13.30 en 16 uur: 

  • 4 december 2024

Opgelet: de studentenbalie is gesloten op feestdagen

Liep je al eerder stage binnen AZ Sint-Maarten?

Bezorg dan opnieuw een kopie van een geldig formulier voor gezondheidsbeoordeling, ten laatste twee weken voor de start, samen met de vraag tot heractivatie van de toegangsrechten op jouw identificatiebadge aan stagelopenbij.azsintmaarten [at] emmaus.be. Je brengt de badge die je eerder gebruikte opnieuw mee voor je nieuwe stage. Je e-ID moet niet opnieuw ingelezen worden. Indien van toepassing voeg je ook een nieuwe stageovereenkomst toe.

Administratie klaar?

Dan is het tijd voor je praktische voorbereiding!