Alle stages worden centraal door onze HR-dienst geregeld, in overleg met de betrokken diensten en stagementoren.
Stageplaatsen aanvragen?
Elke stageaanvraag, ongeacht het type of de duur, moet ten laatste twee maanden vóór aanvang van de stage ingediend worden bij stagelopenbij.azsintmaarten [at] emmaus.be (stagelopenbij[dot]azsintmaarten[at]emmaus[dot]be).
Welke info bezorg je ons?
- naam van de student
- opleiding of functie in het kader waarvan de stage wordt aangevraagd
- toelichting over de gewenste inhoud, doelstellingen en verwachtingen
- begin- en einddatum van de stageperiode
- verloop van de stage (volledige weken of specifieke dagen)
- eventuele extra info die we nodig hebben om de mogelijkheden te bekijken
- coördinaten van de onderwijsinstelling
- coördinaten van de stagecoördinator van de onderwijsinstelling
Stageaanvraag goedgekeurd?
Na een beoordeling van je aanvraag laten wij jou weten of de stage al dan niet bij ons kan plaatsvinden. Kunnen we de plaats(en) bevestigen? Dan bezorgen wij je onderstaande gegevens:
- dienst waar de stage ingepland werd
- coördinaten van de verantwoordelijke van de dienst
- naam van de stagementor (indien reeds gekend)
Wij verwachten dat de school bovenstaande informatie communiceert aan de stagiairs.
We lijsten hier de verschillende administratieve en praktische stappen op die jij en/of de student nog moet doorlopen om de stage definitief in orde te brengen.